Et forslag til gjennomføring av en totimers undervisningsøkt i plenum
|
|
0
|
114
|
juli 6, 2023
|
Trenger vi sterkere insentiver for god digital undervisning?
|
|
0
|
232
|
september 1, 2020
|
Høsten 2021 og post-covid undervisning - Tanker om veien videre
|
|
0
|
300
|
juni 28, 2021
|
De svarte skjermene
|
|
0
|
249
|
mars 17, 2021
|
Fellesskap: Fire av ti studenter mangler venner på studiestedet (2022)
|
|
0
|
182
|
august 16, 2022
|
Enten eller? Campusbasert, nettbasert og hybrid undervisning
|
|
0
|
229
|
september 2, 2022
|
Quescussion
|
|
0
|
159
|
desember 7, 2022
|
Énsetningssammendrag / One-sentence Summary
|
|
0
|
130
|
desember 7, 2022
|
Inkshedding
|
|
0
|
132
|
desember 6, 2022
|
Gallerivandring / Gallery Walk / Gallery of learning
|
|
0
|
168
|
desember 6, 2022
|
Idéoppstilling / Idea Line Up
|
|
0
|
124
|
desember 6, 2022
|
Debatt / Debate
|
|
0
|
171
|
desember 6, 2022
|
Dotmokratisk stemming / Dotmocracy Voting
|
|
0
|
158
|
desember 6, 2022
|
Buzz-grupper / Buzz Groups
|
|
0
|
174
|
desember 6, 2022
|
Kortutveksling / Index Card Pass
|
|
0
|
134
|
desember 6, 2022
|
Idédugnad / Brainstorming
|
|
0
|
162
|
desember 6, 2022
|
Forelesning / Gjesteforelesning // Lecturing / Guest Lecturing
|
|
0
|
234
|
desember 6, 2022
|
Think-Pair-Share / Think-Pair- Repair (IGP)
|
|
0
|
220
|
desember 7, 2022
|
Tankekart / Mind Maps
|
|
0
|
160
|
desember 16, 2022
|
Infografikk / Infographic
|
|
0
|
285
|
desember 16, 2022
|
Casestudier / Case Studies
|
|
0
|
189
|
desember 16, 2022
|
Meningsoppstilling / Opinion Line-up
|
|
0
|
119
|
desember 7, 2022
|
Turtaking / Complete turn taking
|
|
0
|
176
|
november 30, 2022
|
I nyere forskning / I nyhetene // In recent Research / In the News
|
|
0
|
104
|
desember 6, 2022
|
Vottediskusjon / Mitten Discussion
|
|
0
|
154
|
desember 7, 2022
|
Kontrovers / Controversy
|
|
0
|
122
|
desember 6, 2022
|
Studentpresentasjoner / Student Presentations
|
|
0
|
143
|
desember 7, 2022
|
Crowdsourcing
|
|
0
|
94
|
desember 6, 2022
|
Sokratiske seminarer / Socratic Seminars
|
|
0
|
174
|
desember 20, 2022
|
Q&A-økt / Q&A Session
|
|
0
|
143
|
desember 7, 2022
|