Utdanning
|
|
0
|
239
|
mai 26, 2020
|
Et forslag til gjennomføring av en totimers undervisningsøkt i plenum
|
|
0
|
153
|
juli 6, 2023
|
Trenger vi sterkere insentiver for god digital undervisning?
|
|
0
|
244
|
september 1, 2020
|
Høsten 2021 og post-covid undervisning - Tanker om veien videre
|
|
0
|
349
|
juni 28, 2021
|
De svarte skjermene
|
|
0
|
275
|
mars 17, 2021
|
Fellesskap: Fire av ti studenter mangler venner på studiestedet (2022)
|
|
0
|
226
|
august 16, 2022
|
Enten eller? Campusbasert, nettbasert og hybrid undervisning
|
|
0
|
259
|
september 2, 2022
|
Studentens arbeidstimer per 7.5 stp
|
|
0
|
1727
|
mai 15, 2023
|
ChatGPT - Muligheter og utfordringer
|
|
0
|
597
|
februar 10, 2023
|
SALSA undervisningsdesign - pilot ved NTNU 2022/2023
|
|
2
|
632
|
desember 21, 2022
|
Podkaster om læring
|
|
0
|
305
|
august 16, 2022
|
MÅ vi gjøre så godt vi kan? - Hybridundervisning og forventningsavklaring
|
|
0
|
207
|
juni 1, 2022
|
Lifelong Learning Lillehammer 2021
|
|
10
|
533
|
desember 2, 2021
|
Discourse som teknologi for læring. Eller er det en tjeneste? Eller et verktøy?!
|
|
4
|
344
|
september 28, 2021
|
WF2020: Derfor kommer vi til å fortsette med digital undervisning
|
|
2
|
280
|
september 7, 2021
|
OneNote i undervisning og læring
|
|
1
|
445
|
september 7, 2021
|
Flott eksempel fra NTNU
|
|
2
|
293
|
mars 17, 2021
|
Studielivskvalitet og psykososialt læringsmiljø
|
|
2
|
437
|
mars 17, 2021
|
Hva er forskjellen på læremidler og læringsressurser?
|
|
0
|
1936
|
mai 26, 2021
|
Hva er et nyttige tips om nettbasert undervisning?
|
|
0
|
497
|
april 14, 2021
|
Live-teksting i Zoom
|
|
0
|
389
|
juni 2, 2021
|
Anbefaling av tidsskriftet "Læring om læring"
|
|
1
|
275
|
april 13, 2021
|
WF2020: From Building to Bildung - Engineering Students’ Motivation Towards Interacting with Society
|
|
0
|
291
|
november 24, 2020
|
WF2020: The integration of a student response system in an electrical engineering course
|
|
1
|
253
|
november 24, 2020
|
WF2020: Studielivskvalitet, svarte skjermer og digitale læringsomgivelser
|
|
0
|
229
|
november 24, 2020
|
WF2020: Programming for teachers: supporting participants in defining their learning path in a flexible online course
|
|
1
|
277
|
november 24, 2020
|
WF2020: Verden utenfor videoforelesningen - Hva er mulighetene innen video for læring?
|
|
1
|
236
|
november 24, 2020
|
WF2020: Lessons learned: The role of creative thinking in developing innovative pedagogical approaches in higher education
|
|
1
|
231
|
november 24, 2020
|
WF2020: Digitalt samarbeid på tvers av land og campus
|
|
3
|
363
|
november 24, 2020
|
WF2020: DriveX - et nettkurs i å lage nettkurs
|
|
2
|
245
|
november 24, 2020
|