Om kategorien Plenary
|
|
0
|
140
|
desember 5, 2022
|
Quescussion
|
|
0
|
197
|
desember 7, 2022
|
Énsetningssammendrag / One-sentence Summary
|
|
0
|
173
|
desember 7, 2022
|
Inkshedding
|
|
0
|
163
|
desember 6, 2022
|
Gallerivandring / Gallery Walk / Gallery of learning
|
|
0
|
248
|
desember 6, 2022
|
Idéoppstilling / Idea Line Up
|
|
0
|
162
|
desember 6, 2022
|
Debatt / Debate
|
|
0
|
214
|
desember 6, 2022
|
Dotmokratisk stemming / Dotmocracy Voting
|
|
0
|
196
|
desember 6, 2022
|
Buzz-grupper / Buzz Groups
|
|
0
|
203
|
desember 6, 2022
|
Kortutveksling / Index Card Pass
|
|
0
|
168
|
desember 6, 2022
|
Idédugnad / Brainstorming
|
|
0
|
205
|
desember 6, 2022
|
Forelesning / Gjesteforelesning // Lecturing / Guest Lecturing
|
|
0
|
303
|
desember 6, 2022
|
Think-Pair-Share / Think-Pair- Repair (IGP)
|
|
0
|
321
|
desember 7, 2022
|
Meningsoppstilling / Opinion Line-up
|
|
0
|
155
|
desember 7, 2022
|
I nyere forskning / I nyhetene // In recent Research / In the News
|
|
0
|
135
|
desember 6, 2022
|
Vottediskusjon / Mitten Discussion
|
|
0
|
195
|
desember 7, 2022
|
Kontrovers / Controversy
|
|
0
|
149
|
desember 6, 2022
|
Studentpresentasjoner / Student Presentations
|
|
0
|
171
|
desember 7, 2022
|
Crowdsourcing
|
|
0
|
118
|
desember 6, 2022
|
Sokratiske seminarer / Socratic Seminars
|
|
0
|
226
|
desember 20, 2022
|
Q&A-økt / Q&A Session
|
|
0
|
173
|
desember 7, 2022
|
Kjedenotater / Chain Notes
|
|
0
|
180
|
desember 6, 2022
|
Rundbord / Round Table
|
|
0
|
167
|
desember 7, 2022
|
Omvendt undervisning / Flipped Classroom
|
|
0
|
145
|
desember 6, 2022
|
Pyramide (1-2-4-mer) / Pyramid (1-2-4-more)
|
|
0
|
172
|
desember 7, 2022
|
Snøball / Snowball
|
|
0
|
173
|
desember 7, 2022
|
Meningsmåling / Polling
|
|
0
|
208
|
desember 7, 2022
|
Gjensidig studentutspørring/ Reciprocal Peer Questioning
|
|
0
|
148
|
desember 7, 2022
|
Interaktive demonstrasjoner / Eksperimet // Interactive Demonstration / Experiment
|
|
0
|
172
|
desember 6, 2022
|
Brainwriting
|
|
0
|
186
|
desember 19, 2022
|