Lærings- og vurderingsaktiviteter Emne- og undervisningsdesign
Emne | Svar | Visninger | Aktivitet | |
---|---|---|---|---|
Om kategorien Emne- og undervisningsdesign
|
![]() |
0 | 111 | mai 26, 2020 |
SALSA undervisningsdesign - pilot ved NTNU 2022/2023
|
![]() ![]() |
2 | 240 | desember 21, 2022 |
Enten eller? Campusbasert, nettbasert og hybrid undervisning
|
![]() |
0 | 112 | september 2, 2022 |
Fellesskap: Fire av ti studenter mangler venner på studiestedet (2022)
|
![]() |
0 | 69 | august 16, 2022 |
De svarte skjermene
|
![]() |
0 | 170 | mars 17, 2021 |
Høsten 2021 og post-covid undervisning - Tanker om veien videre
|
![]() |
0 | 185 | juni 28, 2021 |
«Samskuing av video» som læringsaktivitet og forberedelse til undervisning
|
![]() ![]() |
1 | 213 | september 28, 2020 |
Trenger vi sterkere insentiver for god digital undervisning?
|
![]() |
0 | 148 | september 1, 2020 |
SALSA: Student Aktiv, Likeverdig, Synkron og Asynkron
|
![]() ![]() |
2 | 388 | juni 9, 2020 |